هوراااااااااااااا تابستون ............... اما نه.......................
اشتی با ریاضی
اشتی با ریاضی

سلام دوستای خوبم امروز بلاخره امتحانام تموم شد میدونید هم یه جورایی خوش حالم هم ناراحتم خب البته خوش حالم که تابستون اومده و کلی میشه حال کرد اما خب ناراحت هم هستم چون دلم واسه دوستام خیلی خیلی خیلی خیلی خیلیییییییی تنگ میشه اما خب چه میشه کرد دلم واسه معلمای دوران راهنمایی ام خیلییییییییییی تنگ میشه دلم واسه خود راهنمایی واون روزایی که احساس بزرگی میکردم که اومدم راهنمایی دلم واسه مدرسم هم خیلی تنگ میشه به هر حال واسه ی همه ی دوستام ارزوی موفقیت میکنم و امیدوارم هم به معلمام و هم به دوستام تابستون خوش بگذره راستی تابستون به شما هم خوش بگذره بابای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 103423
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 2



کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک د : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 دریافت کد قفل کلیک راست چت روم